Läkarbesök idag

Idag var jag hos läkaren. Gick upp kvart över 8 och ringde till vårdcentralen. Dom ringde upp igen vid kl 9. Jag berätta att jag känner mig yr och har lågt Hb, att jag känner mig svimfärdig osv. Fick komma till jouren, så åkte dit vid halv 10 redan.

Satte mig där och in traskar Marcus och Minea, (min systers man och dotter) Minea har en jättehosta som hon inte blir av med så dom skulle också till läkaren. Jag fick vänta i 1½timme tills jag kom in till ett rum. Sen dröjde det ytterligare några minuter, närmare bestämt 40min. Tillslut kom läkaren, hon fråga hur jag mådde osv. Hon sjukskrev mig i 2 veckor så nu har jag slutat arbeta helt. Går ju på havandeskapspenning om 2 veckor :)

Skall bli skönt att få gå ner i i varv och äta järntabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0