Lördag

Var ett tag sedan man uppdaterade. Vad har hänt? Är i vecka 29. På tisdag går vi in i vecka 30. Då är det 10 veckor kvar. Fatta?! TIO VECKOR KVAR! Man får lite smått panik. Har inte inhandlat allt. Det nästan viktigaste :P Bilbarnstolen är inte inhandlad, hur skall vi då få med oss bebisen hem från BB? Samt barnvagnen :)

Sen har jag slutat arbeta. Har så dåligt järnvärde att jag inte klarar av att arbeta mer. Skall på måndag försöka få läkare att sjukskriva mig, annars så slutar jag ändå :) Är ju bara 2 veckor kvar tills jag skall gå på Graviditetspenning ändå så :)

Sen så har jag fått ännu mer pengar från Försäkringskassan! Trodde att jag skulle få nån tusenlapp kanske men fick FLERA tusen :D Dom tackar man inte nej till inte :d

Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

Det är bara att fråga! Ingen som helst fara :D

Linus jobbar som grävmaskinist! Vet faktiskt inte om jag skrivit det? Men han jobbar extra som inredare. Gick arkitektur innan :) Kram!

2011-10-09 @ 10:16:02
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0