Ännu en jobbdag

Då sitter man här vid köksbordet och funderar "måste jag spy eller klarar jag mig" xD denna eviga funderingen :P har fått i mig en liten liten bid hönökaka och en mugg thé iaf, skall sätta på en kopp till innan jag smiter iväg till jobbet.

Tänk, jag skall få sluta jobbet den 27 oktober, det är ju snart :O Och dagarna går så fort fram nu så snart sitter jag där, behöver inte ställa någon väckarklocka, så härligt egentligen. Dock blir jag inte helt ledig eftersom finns massa som skall göras här hemma. T.ex. STÄDA, JIPPIE :D

Men det bästa utav allt, är att den 25november då skall jag julpynta här hemma :D Då är det nattöppet i stan och då är jag uppväxt med att då tar man fram allt julpynt, även granen :D Vi har en plastgran så den kan ja ju ta fram nu i september om jag vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0