Jobbat idag med :)

Har jobbat en sväng idag, det gick bra, men var så otroligt lite att göra så det blev långtråkigt. Kommer bli ännu mindre att göra i morgon då det blåser som satan ute och då kommer priserna på varorna vara skyhöga!

Jag slutade halv 7 idag så när jag skulle gå hem så SPÖREGNADE och blåste som attans så jag kunde inte använda paraflaxet utan ringde Daniel och bad han snällt om att hämta mig, och så snäll som han är så kom han :)

Till middag idag blev det lättvindigt, pastaskruvar med köttbullar. Var riktigt längsen man åt det!

Har suttit och kollat på film med Daniel, Unbreakable. Helt ok film, var lite seg dock tyckte jag men men, alla filmer man ser kan inte vara bra. Vi kollade på RED häromdagen, den däremot var riktigt grym och rolig så den rekommenderar jag stort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0