När man är sjuk och gravid så får man...

Sitter här och äter lite hönökaka igen med NUTELLA på :) var längesen jag åt de nu och blev sugen på de :)
Har ju ingen direkt matlust när jag är sjuk men samtidigt måste ja äta nästan jämt för att hålla illamåendet borta så det blev nutella-macka :)

Föresten igår när jag jobbade så jobbade jag med bland annat Helene ju, och hon har ju en bebis på 8månader, Nea heter hon. Och Neas mormor och Nea var inne och hälsade på mamma Helene när hon jobbade och gudarns vad söt Nea är! Har ju bara träffat Nea kanske 2 gånger varav en gång hon sov, men alltså fy sjutton va hon var söt!

Helene försökte även packa på mig massa bebissaker som hon tyckte jag behövde men som jag tycker är onödigt, t.ex elektrisk gunga xD Får fundera på de ifall vår bebis får kolik då.

Kommentarer
Postat av: Emma, gravid med BF november

Sv: Haha så kräsen som jag är, så tycker jag att maten som inte smakar speciellt mycket är godast haha.

Men till ca 2dl makaroner så gör jag stuvningen i en separat kastrull med 2-3msk margarin, 2tsk mjöl och sen lite mjölk. Självklart salt och vitpeppar också:)



Va roligt:) är allt inne på din in i mellan men du uppdaterar inte speciellt mycket:)



2011-09-26 @ 09:17:08
URL: http://rosenvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0