PUCKO!

Sitter med ett glas Pucko och smuttar på :) Riktigt gott!

När jag kom hem från jobbet idag så hade jag fått 3 brev från Försäkringskassan.
Första brevet var att jag skulle fylla i uppgifter för en del av sjukrivningen (period nr 2)
Andra brevet stod det att dom fastställt min årsinkomst
Och det tredje och bästa brevet stor det att dom har beviljat min Graviditetespenning :D
Snacka om att det gjorde min dag! Men det blir bättre.... Loggade in på mina sidor på Försäkringskassans hemsida och där stod det att jag kommer få utbetalt ca. 10 000:- för sjukskrivningen (period 1) Wiiiie :D

Nu är det bara andra sjukskrivningen och Föräldrarpenningen som skall bli ordning på.
Men världens bästa Alex har lovat att hjälpa mig med att planera föräldrarledigheten på internet så det blir ordentligt gjort xDså ifall det blir fel har jag henne att skylla på ;) <3

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Alex!!

Men åååh! Nu fick jag inte alls ångest eller så ifall de blir tokigt?! :S

2011-09-07 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0