Rast :)

Sitter och har rast från jobbet en stund. Har ätit kycklingsallad GI, vad annars? ;) igår kväll när vi gick och la oss regnade och blåste de som bara den! Har nog regnat hela natten för när jag gick till jobbet i förmiddags så var de översvämmning på ett ställe. Ska gå den vägen hem ikväll då ska jag ta kort på de och lägga upp här för de var helt sjukt va mycket vatten de var :o
Det har regnat typ hela dagen idag just nu är de öppehåll men sen när jag skall gå hem vid halv 7 kommer det sääääkert börja regna igen :) just My luck!

Idag på jobbet har det varit så otroligt lungt! Har varit så tråkigt att jobba, dagen går så sakta med :( och inte nog med det så är Alex sjuk idag så har ingen konstig sak att prata med här som jobbar på konsum :p

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Mamma till Ebba

2011-09-07 @ 20:37:13
Postat av: Anonym

Jag är väl inte konstig, skulle de stå i den kommentaren ;) haha

2011-09-07 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0