Sover som en sten

Nu på sistione tiden så sover jag verkligen som en sten! Det ända jag gör är att jag vaknar automatiskt runt 3-4 med att springa på toaletten samt dricka ett glas mjölk, resten sover jag verkligen som en sten.

Jag kommer aldrig ihåg att Daniel väckarklocka ringer kl 5, märker inte när han går upp TROTS att han måste gå över mig för att komma ur sängen.

Men det värsta av allt är att jag nästan aldrig kommer ihåg att han pussar mig hejdå innan han går. Dock idag kommer jag ihåg något av de där :P Men de brukar jag nästan aldrig göra, är helt groggy på morgonen. Är ett under att jag ens hör min egen väckarklocka :P


Japp då sitter man här igen med en minibit hönökaka och en kopp thé. Börjar inte förens kl 12 idag och slutar kl 19:30. Hoppas hoppas att det är mycket att göra idag för då går tiden så mycket fortare. Idag är även en annan kollega som jobbar hos oss idag, hon är egentligen mammaledig men nu skall hon nog börja jobba som smått varje fredag tror jag det är tänkt, Mycket roligt för mig då dagen blir så mycket roligare, var ju längesen man såg henne och då har man mycket att ta igen med prat :)

Idag skiner solen och det står att det är 28 grader ute i solen. Kan ju inte stämma, fast kan det de? Ser inte ut som det blåser eller så. Nej jag tycker att det skall bli jättekallt nu med massa regn och blåst, det är ju september då skall det inte vara sol tycker jag :P Snart är de ju vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0