Trött i fötterna var det ja!

Idag har jag så jädrans ont i mina fötter! Har ganska dåliga skor att gå i på jobbet plus att det är jättehårt golv. Sitter och känner hur det verkligen värker i fötterna nu :P Men jag äter dumle för att minska smärtan ;)

Funderar även på att sätta på en kopp thé så här på kvällen :) Jag slutade jobba halv 7 idag sen var jag inte hemma förens kl 7 så när jag kom hem satte jag direkt igång med middagen, för här hemma i detta huset står det då ingen mat på bordet öven om min man slutar kl 3 :)

Blev supergott och de är superenkelt att göra med!


Tikka Masala:

Stek några kycklingbitar, minimajs, champinjoner och vattenkastanjer.
Häll i 2dl vatten och ha i 2påsar Tikka Masala. Serveras med ris och citronvatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0